tisdag 8 maj 2012

En galen dag

En galen dag, är så trött i huvudet. Blev riktigt stressad på jobbet när servern höll på att krascha för att utrymmet nästan var fullt. Fick hjärnsläpp när jag skulle rensa, vad fasen rensar man liksom?? Man vill ju helst ha kvar alla bilder och alla dokument. Sen började det, skulle köpa en extern hårddisk, hade glömt plånboken, vände, köpte hårddisken, rensade vidare, gick från jobbet, glömde kameran, vände tillbaka, hämtade kameran, åkte till Blomsterlandet, kom på att jag glömt plånboken i påsen med hårddisken på jobbet, vände, hämtade plånboken, tänkte på vägen tillbaka till Blomsterlandet att den här dagen kan väl knappast bli mycket sämre. Då smäller en bil rätt in i vänstersidan på min bil, papper ska fyllas i.... som tur var kom ingen till skada och det var absolut inte mitt fel.

Hemma, full fart, alla läxor skulle göras efter fotbollsträningen, veckan ord, matte, läsläxa, läsförståelse, sen nästa barns läxor... Stackars Emma fick sitta själv i soffan framför barnprogrammen. Men sen hann jag i alla fall läsa en bok för henne och småprata lite vid läggdags.

Nu sover de gott alla tre och jag är så trött men har ändå svårt att varva ner... Pratade med bror och fick i alla fall skratta gott en stund, och prata lite träning. Och så hade Johan köpt en kebabtallrik till mig på vägen hem ifall jag var hungrig, eftersom hela den galna dagen gjort att middagen inte riktigt blev av. Snällt :)

Nu ska jag göra som servern, krascha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar